[verwijderd]
Ysabella zoiets
Ysabella zoiets
HÊ, nu weet iedereen het weer en ik weer niet ... pb-tje?
Ja ik heb dus geen idee.
@[verwijderd]
Je kunt je hier voorstellen! Welkom terug!
[verwijderd]
Welkom terug!
[onbekend] Welkom terug!
[onbekend] Miek78 (of miekje,
MiekjeK! Ik had al zo'n vermoeden dat jij het was, we hebben toen nog even ge-pbt
(ik heette toen nog Beebo).
Leuk dat je er weer bent, fijn om te horen dat je zulke stappen heb kunnen zetten!
[onbekend] welkom terug! Ik ben even aan het nadenken hoor. Had jij dreadlocks?
[onbekend] Welkom terug! Leuk dat je er weer bent
[onbekend] aah dan weet ik het weer! Leuk dat je er weer bent!
[verwijderd] Jaaaa superleuk dat je terug bent! En wat leuk, een recsue hond! Heb je al foto's? Wij hebben ook een rescue, die is nu twee
edit: oh oeps er was al om foto's gevraagd. Nouja dan wacht ik wel geduldig
[onbekend] wat leuk dat je terug bent! Welkom!
Hallo, ik ben denk ik weer terug. Voor mijn gevoel ben ik zo lang weg geweest dat ik me beter opnieuw kan voorstellen
Ik woon met mijn man, 2 kinderen en huisdieren in het mooie Friesland, we hopen begin volgend jaar ons nieuwe huis te kunnen betrekken, maar dat gaat niet zonder slag of stoot.
Ik ben er even tussenuit geweest omdat ik mentaal wat over liep. Ik raakte door een reorganisatie mijn baan kwijt, de bouw van het huis stond onder druk, er was gedoe met onze toekomstige buren (compleet met brieven van advocaat), een vriendin bleek zwanger van een niet met het leven verenigbaar kindje en zo nog wat gedonder.
Gelukkig lijken we nu weer wat op de rails te komen. De buren doen weer normaal, ik start september met een nieuwe baan en de bouw van het huis zal (slag om de arm) over 2 weken beginnen.
Dan ga ik nu even diagonaal lezen wat ik de afgelopen maanden heb gemist
Rietjesbeker welkom terug!
Rietjesbeker welkom terug!