Stel jezelf voor
[verwijderd]
@JosjeM gezellig dat je komt meekletsen, welkom!
Lisa280887 jaaa!
Pimpelmeesje hé, nog een bekende! Hoe gaat het met jou?
JosjeM nouuu waar was je gebleven in ons verhaal?
Ik ben ergens na het herseninfarct van mijn man (toen verloofde) gestopt met schrijven op zp..
Hij is toen een lange revalidatie in gegaan, uiteindelijk zijn we in een partnerwoning van een zorginstelling gaan wonen en in december vorig jaar getrouwd. Intussen waren we voorzichtig aan het kijken of een kindje toch nog mogelijk zou zijn. Gesprekken gehad, iedereen gaf groen licht en we zouden eind dit jaar starten (ik wilde eerst nog wat rust en hoopte dat man nog een aantal doelen zou behalen voor die tijd) en toen 5 dagen na de bruiloft bleek ik ineens spontaan zwanger. Nu 27 weken
Het gaat op zich wel goed, zijn bezig met een nieuw huisje en dat is wel een heel spannend proces.
Pimpelmeesje Dat van je man had ik inderdaad nog meegekregen.
Wauw, wat een wondertje. Een kleintje op komst en al over de helft joh! Wat geweldig, gefeliciteerd!
Moet het huis aangepast worden voor je man?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Zuremat ja hallo, daar word ik nieuwsgierig van he?
Maar succes met verwijderen
[verwijderd]
Zuremat ah oké! Dan ben je wel even bezig met verwijderen
[verwijderd]
Zuremat ja snap ik! Ik denk er soms ook over na hoor, maar dat opschonen is nog meer werk dan de kast die ik vandaag heb leeggehaald en ik heb daarmee al bewezen dat ik het rustig 8 jaar kan uitstellen, dus dat zien we dan wel weer
[verwijderd]
Zuremat ik ga dan gewoon offline tot het gevoel weer weggaat
[verwijderd]
[verwijderd] Vandaar de grote hoeveelheid nick's die jij op zp versleten hebt!
- Bijgewerkt
Hoe lang heb je nodig? 2 minuten offline?
[verwijderd]
[verwijderd] Haha dat nog niet eens! Er heeft steeds een paar jaar tussen gezeten zelfs, dat ik een periode iets anders ging doen. Vergat dan vervolgens alleen steeds mijn wachtwoord dus maar weer een nieuwe aangemaakt.
[verwijderd]
Ysabella zoiets
Hé, nu weet iedereen het weer en ik weer niet ... pb-tje?
[verwijderd]
Ja ik heb dus geen idee.
@[verwijderd]
Je kunt je hier voorstellen! Welkom terug!