Deliana Heb je daar nog tips voor? Of is het echt een kwestie van tijd? Ik ben al bij de HA geweest, omdat de stress zwaar op mijn lichaam sloeg; geen hap meer kunnen eten, constant hartkloppingen, hyperventilatie en 's nachts paniekaanvallen 🥺
Ik ben eigenlijk alleen een stille meelezer in dit topic, heb zelf 8 jaar geleden in eenzelfde situatie gezeten en hoewel ik jullie graag bemoedigende woorden wil geven dat het allemaal beter wordt, kan ik dat gezien mijn ervaringen niet, dus zeg ik maar niks.. 😶
Maar in dit geval, zou ik je toch willen adviseren daar wel nu iets mee te doen (therapie oid) en het niet af te wachten tot het vanzelf rustiger wordt. Die garantie kan niemand je geven..
De situatie is gewoon rot, dat is een feit. Maar als ik terug kijk naar toen ik er in zat en een ding had kunnen veranderen, was het dat ik die signalen niet genegeerd had en eerder aan de bel had getrokken.
Er verandert momenteel gewoon veel in je leven, gun jezelf die nieuwe start met de rust in jezelf, dat verdien je!
Veel sterkte 😘