Nu ivm een verbouwing bezig met de spullen van zolder. En nu loop ik tegen het volgende aan.
Ons foto album van het trouwen ligt beneden daar kijken we regelmatig in net zoals de fotoβs online die kunnen we via de tv terugkijken. De trouwjurk heb ik niet heel erg lang bewaard want wat doe je er nog mee.
alleen nu heb ik nog een hele doos met herinneringen waarvan ik twijfel of niet er wat van weg kan.
Het receptieboek is best een groot boek zit in een mega doos en er zijn maar een paar bladzijdes van beschreven. Dit heb ik gevuld met wat kaartjes van de kinderen maar het is nog lang niet vol.
wij hadden een kinderreceptie met wel 70 kinderen van het werk dus er staat ook nog een losse doos met mega veel knutselwerkjes. Te groot voor in het boek erbij te plakken. Daarnaast nog de overgebleven bedank kaartjes voor het avond feest en de kinderreceptie . Het is allemaal best veel.
hebben jullie tips om hier 1 leuk geheel van te maken zodat het niet zo mega veel overblijft? Op pinterest kom ik niet echt tegen wat ik zoek.