Ik heb binnenkort een kledingruil, dus toch maar vast kleding uitgezocht uit mijn dozen op zolder. En ik doe heel veel weg! Ik heb nu een garderobe voor het hele jaar van 32 kledingstukken. De dikke winterspullen liggen in een koffer onder het bed, de rest in de kast. Ik doe denk ik minstens 2 vuilniszakken echt weg. Dan hou ik nog een halve doos over met kleding die ik echt leuk vind die ik bewaar om de andere dingen te vervangen als ze niet meer mooi zijn. Er zitten nu al wat dingen tussen die ik niet zo mooi vind. Ik heb bijvoorbeeld hele basic goedkope t-shirts en ik voel me daar toch niet zo prettig in. Ik wil iets wat lekker zit maar er ook iets netter uit ziet. Dus ik ga nog wat vervangen, maar dan dus ook echt die oude dingen weg zodat ik niet meer kleding in de kast krijg. 32 is trouwens zodat ik ook nog een beetje leuk kan afwisselen, maar ik denk dat ik eigenlijk nog wel met minder zou kunnen. Ziet er alleen zo raar uit op het werk als je altijd hetzelfde draagt. Dit is trouwens wel exclusief jassen, accessoires, sportkleding, ondergoed, sokken, schoenen. Verder ook veel boeken weggedaan, het is nog steeds rommelig hier maar ik zie het echt leger worden!