Vanmorgen was hij ook veel rustiger toen hij naar beneden ging. Hij is heter uitgeslapen, ondanks het feit dat hij later in slaap valt.
Zal dat komen doordat hij overdag met medicatie minder last heeft van alle prikkels? Het valt me wel op dat als hij boos wordt, hij wel heftiger reageert. Maar dat is echt maar 1 zin en dan zakt het meteen weer af. Dan zie ik wel dat hij nog meer wil roepen, maar dat verteld hij dan op een rustige manier. Hij weet zelf niet hoe dat komt. Hij voelt zichzelf dan heel boos worden, maar als hij dan iets geroepen of geschreeuwd heeft, dan is de boosheid ineens minder heftig.
Wel grappig. Hij moet nu om 7.50 zijn tanden poetsen, dan is hij om 8.00 uur klaar om zijn pilletje in te nemen. Hij vliegt net naar boven en riep dat het eindelijk bijna 8.00 uur is.
Ikzelf vind het heftig dat ik hem zulke zware medicatie geef, het is wel iets anders dan een paracetamolletje op zijn tijd. Maar als ik zie hoe blij en opgelucht hij er zelf om is, ben ik toch blij dat ik hier voor gekozen heb.