Vanmorgen ben ik bij de psychologe geweest en ze hebben er vaart achter gezet. De psychiater heeft meteen doorgegeven aan haar dat adhd definitief vaststaat voor hem en hij verzocht haar met klem om dit advies over te nemen. Ze heeft snel een verslag gemaakt en de officiële diagnose gesteld. Het complete verslag krijg ik nog opgestuurd, maar het is nu wel officieel. Mijn kind heeft adhd en dat staat nu zwart op wit in zijn dossier 😊
met de diagnose ASS wachten ze tot hij ingesteld is op de medicatie. Het kan twee kanten op gaan met de medicatie, dus we houden de ASS kenmerken goed in de gaten.
Er volgt voor hem nog veel afspraken met uitleg en tips voor hemzelf. Wij krijgen nog een aantal afspraken voor tips en handvaten om toe te passen. Als hij goed zit met medicatie kijken ze wat dat met zijn eigenwaarde doet, eventueel volgt er dan nog therapie voor hem. Maar ze kunnen nu nog geen therapie aanwijzen die hem actief kan helpen. Alle afspraken krijg ik nog op de mail, maar begeleiding voor hem en voor ons is nu definitief een feit.
Het balletje is gaan rollen en er zit schot in de zaak!
ik ben zo ongelofelijk blij!