Zoals je misschien wel gezien hebt, heb ik daarna ook niet meer gereageerd omdat ik de discussie nogal onnodig vond. Maar als jouw man mij dan op m’n vingers komt tikken alsof ik een kleuter ben reageer ik daar uiteraard wel op.
Ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik het forum zoals het nu is prima vind, dus qua meedenken, waar jij maar op bleef doorgaan, kan ik niet zoveel opties toevoegen. Wel vind ik de bovengenoemde optie van @[verwijderd] een goed idee. Zo kan ook jij, @[verwijderd], meepraten in de leeftijdscategorieën wbt jouw zoon. Maar als jij dit zelf anders ziet of ervaart, kan ik er niet verder over meedenken, want ik kan mij daar niet in vinden. Dat is geen onwil vanaf mijn kant, dat is gewoon omdat ik er geen ervaring mee heb dat je niet in een leeftijdscategorie kan mee praten.
Wat mij betreft slaat het ook nergens op dat je geen menselijkheid mag laten zien. Dat mag jij natuurlijk prima. Maar voor mijn gevoel werd ik dit hele topic afgekat en vond je het allemaal maar onzin (zo kwam het op mij over) en dan laat ik ook menselijkheid zien door te zeggen dat ik daar niet van gediend ben. Ik vind dat als je kan uitdelen, door zo te reageren, dan moet je ook kunnen incasseren, door mijn opmerking.
Dan wil ik nog wel zeggen dat het nooit mijn bedoeling is geweest jou een rotgevoel te geven.