Het is niet zo dat we het idee van @[verwijderd] afwijzen, helemaal niet juist. Ik (ik praat even voor mij persoonlijk) zie namelijk het punt wel, ik begrijp het ook. Zoals al eerder is aangehaald; we zitten er al uren over te brainstormen achter de schermen. En waarom we een (op het oog lijkende) simpele wijziging nu niet meteen doorvoeren, is puur gebaseerd op eerdere aanvragen. Er zijn al diverse kleine wijzigingen doorgevoerd, bijna allemaal op het verzoek van leden. Maar daarna bleken andere leden het er niet mee eens te zijn.
Daarom proberen we nu met elkaar een oplossing te vinden die aan alle wensen kan voldoen. Zodat @[verwijderd] haar topics eenvoudig kan openen, maar zodat bijvoorbeeld @[verwijderd] mee kan praten over de ontwikkeling en/of vragen over haar zoon.
Dan is er natuurlijk ook een technisch aspect; als er een andere indeling gaat komen, moet daar tijd voor vrijgemaakt worden. Een naamswijziging is op zich vrij makkelijk door te voeren, maar subfora toevoegen en/of verwijderd zit iets anders in elkaar.
allemaal geen probleem, maar het zal fijn zijn als we voor iedereen een oplossing kunnen bedenken, zodat we volgende week niet weer zo’n aanvraag krijgen om het hele forum op de schop te gooien.
Er wordt dus niks afgewezen, we willen een plek creeeren waar iedereen zich thuis voelt en iedereen zijn/haar vragen kwijt kan.