LH2606 hier zie ik wel iets op de eerste foto niet. Maar ik ben geloof ik de enige dus gefeliciteerd
Het grote "show je testen" topic deel 1
Vandaag een Clear Blue digital..
1-2 WEKEN ZWANGER
LH2606 gefeliciteerd!
LH2606 gefeliciteerd!
Wauw, gefeliciteerd!
[verwijderd]
LH2606 Wauw, wat fijn! Gefeliciteerd!
Wat kun je toch onzeker zijn na een eerdere miskraam..
Afgelopen zondag de cb digitaal 1-2 weken. Vandaag nogmaals een digitale gedaan en nog steeds 1-2 weken. Ik had verwacht 3-4 te zien..
Kruidvat 2v5 zijn nog wel positief, maar nog geen echte knallers.. heb over 2 weken een afspraak bij de verloskundige, het blijft spannend!
LH2606 Heel begrijpelijk die onzekerheid. Ik duim voor je dat alles goed is!
Vandaag de verleiding niet kunnen weerstaan en wederom een digitale test gedaan. Helaas was de uitslag (waar ik al enigszins rekening mee hield) niet zwanger... zou morgen 6 weken zijn, maar nog geen opkomst van een bloeding of krampen.. alsnog volgende week de echo afwachten, maar dit voorspeld geen goeds. Wat balen zeg, we dachten nog; hoe groot is de kans op 2 miskramen na elkaar??
[verwijderd]
wat verdrietig Sterkte!
Ohnee sterkte
[verwijderd]
Oh nee, veel sterkte.
LH2606 o wat verdrietig! Sterkte ermee!
LH2606 bah, dat is echt niet wat je wilt meemaken. En hoe groot de kans is, tja, het is mij ook overkomen, het is echt zwaar kut.
Mocht het nog een keer gebeuren, zou ik een doorverwijzing naar een gyn vragen.
[verwijderd]
LH2606 Hè, wat erg voor jullie. Veel sterkte!
Bedankt voor jullie medeleven . Helaas gisteren toch nog begonnen met bloeden.. vandaag bij de verloskundige geweest en ze verwacht dat vandaag of morgen het vruchtje wordt afgestoten..