[verwijderd] Geen predictor hier, dus ik heb een Clear Blue early gehaald. Nu dan nog even niet drinken en plassen (uiteraard moet ik nu nodig plassen) , en dan over een uurtje doe ik het testje. Spannend!! 😁
Verw8 @Mississippi ik zie m idd ook niet, maar het kan nog te vroeg zijn!! @[verwijderd] spannenddddd!
Mississippi Born2bme Ga vanmiddag nog een predictor doen, even kijken of die nog wat aangeeft ☺️ Zag dat de kV naast de predictor sowieso heel licht is bij andere topics op zp, dus misschien ligt het daaraan.
[verwijderd] Verw8 Ik ook niet, en het is een Early dus ik denk dat ik er wel vanuit kan gaan dat het niet is gelukt deze maand. Balen!
[verwijderd] @Mississippi ik hoop het voor je! Op ZP lees ik veel negatiefs over die kruitvat/wondfo testjes.
Mississippi [verwijderd] ja dat las ik ook idd! Straks maar even kijken met een predictor. Hoe lang moet ik nou niks drinken/niet plassen? Weet iemand dat?
Mississippi Tegelijk nog een wondfo gedaan, hier zie ik ook wat op. Weet niet of het een beetje te zien is?
Verw8 ‘Vind-ik-niet-leuk’ @[verwijderd]!! @Mississippi heel lichtjes idd, hoop toch nog dat ze verder oplopen!!