Mississippi Verw8 ja ik heb vanochtend een wondfo gedaan, streepje is echt minimaal dus verwacht er eigenlijk weinig meer van.
Born2bme Zie op je laatste ook niks Mississippi maar die andere zijn ook veel gevoeliger en je bent nog vroeg dus blijf voor je duimen!
Mississippi Born2bme Ga vanmiddag nog een predictor doen, even kijken of die nog wat aangeeft ☺️ Zag dat de kV naast de predictor sowieso heel licht is bij andere topics op zp, dus misschien ligt het daaraan.
[verwijderd] Geen predictor hier, dus ik heb een Clear Blue early gehaald. Nu dan nog even niet drinken en plassen (uiteraard moet ik nu nodig plassen) , en dan over een uurtje doe ik het testje. Spannend!! 😁
Verw8 @Mississippi ik zie m idd ook niet, maar het kan nog te vroeg zijn!! @[verwijderd] spannenddddd!
[verwijderd] Verw8 Ik ook niet, en het is een Early dus ik denk dat ik er wel vanuit kan gaan dat het niet is gelukt deze maand. Balen!
[verwijderd] @Mississippi ik hoop het voor je! Op ZP lees ik veel negatiefs over die kruitvat/wondfo testjes.
Mississippi [verwijderd] ja dat las ik ook idd! Straks maar even kijken met een predictor. Hoe lang moet ik nou niks drinken/niet plassen? Weet iemand dat?
Mississippi Tegelijk nog een wondfo gedaan, hier zie ik ook wat op. Weet niet of het een beetje te zien is?
Verw8 ‘Vind-ik-niet-leuk’ @[verwijderd]!! @Mississippi heel lichtjes idd, hoop toch nog dat ze verder oplopen!!