Liekje81 Recentste foto van tuin. We hebben aan de hele zijkant van het huis ook nog zo'n 2 meter. Met groentetuin enzo.
[verwijderd] Ik woon in een jaren '80 wijk en zie voor en achter buren. Maar 2 minuten lopen en ik sta aan de Rotte.
[verwijderd] Wat een mooie uitzichten! π Als ik het zo allemaal zie heb ik wel weer ontzettend zin in de zomer! Hier die van mij. Foto net gemaakt, dus lekker grauw weer.
Eenkadootje We wonen hartje binnenstad. Vandaag is het koopzondag, maar er zijn niet veel winkels open. Logisch, het was al een rustige week qua omzet.
Manque Gewoon wat huizen en daken... je kunt hier helaas niet ver weg kijken. Maar gelukkig is er een groot natuurgebied vlakbij.
[verwijderd] Lumihiutale echt mooi! Ik heb een tijdje op een camping in Duitsland gewerkt aan de Rijn - aan de andere kant lag Straatsburg. Was ook zoβn mooie brede rivier...
BabyFG Grote βnatuurβspeeltuin op loopafstand, kinderboerderij ligt daar weer naast. strand op fietsafstand en de vesting ook op fietsafstand π er is ook bos in de buurt te vinden π onze tuin is nog een tokkietuin, maar de verdere woonomgeving is prachtig π
BabyFG iMoeder dat heb je algauw in een binnenstad π alll vind ik de oude smalle straatjes met mooie oude panden ook altijd erg leuk om te zien! Vind t jammer dat huizen niet meer zo gebouwd worden tegenwoordig π ook geen mooi park oid in de buurt? π
Theezeefje Onze net aangelegde voortuin en achter/ naast ons huis π Wel even op de kop gaan staan..π
[verwijderd] Uitzicht uit de slaapkamer van mijn zoon. Wij wonen in de binnenstad van een kleine stad. In een huis en straat van 200 jaar oud. πΈ weg