[verwijderd] [verwijderd] dan was ik vandaag niet zo heel ver van jou vandaan π. Ik ben een paar keer in Annecy geweest! Zo mooi daar!
[verwijderd] [verwijderd] jaaa Annecy is echt heeel mooi! π we gaan er minstens 2x per jaar naartoe. En dan ook altijd langs le glacier Dβalpes (ijsjes daar zijn zΓ³ lekker) en naar de patisserie van Philippe rigollot. ππ°π§
Toch6 Onze magnolia. 2x 2 weken per jaar een rotboom met al die zooi die er af komt maar vooral zomers heerlijk schaduw van
Angel1980 [verwijderd] verlichting vind ik wel heel erg gezellig staan in de tuin. Staat 24 uur, 365 dagen aan π
Ffion En dit is de andere kant, van het centrum (op loopafstand van ons huis) op weg naar huis. Ik woon echt in de mooiste wijk van onze stad. Ik zou wel graag groter gaan wonen, maar wil absoluut niet weg uit deze wijk, haha.
Femkes Wij wonen in een jaren 50-60 wijk, dus zeker niet heel mooi, maar dit is een minuutje van mijn huis. ποΈ
Meg Femkes Wij wonen dichtbij elkaar. Heerlijk om daar te wandelen. Hebben wij veel gedaan toen onze oudste nog een baby was.