[verwijderd] [verwijderd] Hoe krijg je daar blauwe plekken van?π€£ Op je heupen?? Ik zie je al helemaal los gaan met die hoelahoep, mega veel rondjes draaien haha
[verwijderd] [verwijderd] de hoelahoep is 2.1 kilo en heeft massagebobbels aan de binnenkant of beter gezegd martelknobbels π³. Nu snap ik waarom ze er speciale buikbanden ter bescherming bij verkochten. Had ik uiteraard niet nodig en heb meteen de zwaarste genomen. Had ik al gezegd dat ik ook van twee uitersten ben π
[verwijderd] Gisteravond weer naar de sportschool geweest en het programma gevolgd. Vrijdag weer π
[verwijderd] [verwijderd] haha de hoelahoep kan wel pijnlijk zijn ja ! Doe maar extreem! Ik vind het trouwens zo lekker dat tintelend gevoel om je middel daarna, ik denk dan altijd yeahhh mβn vetjes zijn aan het verbranden π€£
[verwijderd] [verwijderd] whahahah hilarisch! Heb die hoela even bekeken via Googleπ³. Ik snap die blauwe plekken nu volkomen. π«π«π«
[verwijderd] [verwijderd] tintelend gevoel? Het voelt meer alsof ik met een zweep wordt afgeranseld π± Net beide kanten 1 minuut gedaan in het kader van misschien is het verstandig om wel op te bouwen π
Jules Hahaha @[verwijderd] zo herkenbaar. Alles of niets ipv opbouwen. Ik wil een benen challenge gaan doen, iets met squats en zo, dagelijks thuis, elke dag meer... Ik moet me er nog even in verdiepen ππ
iMoeder [verwijderd] Is er zoiets ook voor core? Mijn benen geloof ik allemaal wel en over mn billen ook niks te klagen. Maar die flubberbuik kan toch wel anders, en mn rugspieren zijn gewoon te zwak.
Jules [verwijderd] Dat is wel een goeie! Dank je! De crunches doe ik dan niet, dat gaat helaas niet met een diastase.
aardbeitjes Hmmm zoals het er naar uit ziet ga ik zondag pas weer sporten. Weer geen 2x geweest deze week πΆ
[verwijderd] iMoeder ik heb ooit een 4-weeks programma op fitnessblender gekocht. Deze https://www.fitnessblender.com/plans/4-week-core-program-for-abs-obliques-and-lower-back Je mag deze wel volgen via mijn account? Ik vond dit zelf een fijn programma. Of hoelahoepen met een weighthoop. Het schijnt wel dat je dit moet opbouwen π
[verwijderd] Jules ik heb deze ooit bewaard via pinterest. Er staan echt een hele boel van dit soort schemaβs op. Misschien dat je nog een betere kan vinden?
[verwijderd] Jessie80 wat goed!! πͺ hier nog steeds niet geweest haha π Mn man is op reis nu, dus kan nu echt niet gaan (heb niemand op op te passen). morgen komt ie terug. Dan ga ik echt beginnen haha!
[verwijderd] [verwijderd] ben je net bevallen? Sorry ik mis altijd van alles. Leuk dat je meedoet en klinkt als een goed plan π gisteren zou ik dag 4 hebben van mijn bovenlijf challenge. Deze heb ik vanochtend ingehaald en ik loop weer op schema. Behoorlijk zwaar getild en ik heb nu al spierpijn π³. Ook de hulahoep mag weer meedoen. De blauwe plekken op mijn buik zijn alweer wat minder, dus het kon wel weer vond ik.
aardbeitjes Ik ben ook weer gaan sporten vandaag! Het lukt de hele week goed om binnen de kcal-lijntjes te blijven π De weegschaal geeft mooie getallen aan haha
[verwijderd] Vanavond staat sporten weer op het programma. Man zei afgelopen weekend dat hij de was had gedaan... dat was dus alleen de was die al gesorteerd op zolder lag. Niet de wasmanden uit de badkamer en kamer van dochter waarin we alles verzamelen. Nu heb ik dus geen sportbroek en moet nog even snel naar de winkel om er een te halen. Echt snel gaat het niet, want er staat een ovenschotel in de oven die er pas over een uur uit kan π€¨ Ik kan geen andere avond ipv vanavond dus ik baal een beetje. Toch ga ik echt vandaag sporten!
[verwijderd] [verwijderd] Nog gelukt met sporten? π Hier ook weer lekker gesport vanavond, en dat na een werkdag van 10 uur.. Daarna om half 10 nog salade gemaakt voor mezelf ipv een tosti ofzo haha. Zo douchen en naar bed, dus dat is dag 2 zonder snaaien 's avonds.. Hopelijk levert deze week iets meer op dan de -0,2 van vorige week π