Heb de aflevering net gekeken, waaauwww. Ademloos gekeken. Ge-wel-dig.
Zag een beetje op tegen zo'n lange aflevering vol oorlog, maar jeetje, wat knap!
Viel me trouwens nog mee hoe weinig hoofdrolspelers er dood gingen. Dacht dat Grey Worm er wel aan zou gaan, Clegane, noem maar op.
En ach, die Lyanna Mormont. De kleine ukkepuk die nog even een Giant omver weet te kieperen ❤️
En Arya de kingslayer, geweldig! Hoewel het einde van de Night King toch opeens heel snel ging. Er werd al jaren verkondigd dat de winter ging komen, maar dit ging toch redelijk snel 😛
En ik vroeg me af hoe zij opeens in die hof kwam waar Bran zat? Ze waren helemaal omgeven door White walkers toch, en opeens komt ze zo uit de lucht vallen...
En ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat de Night King nou precies met Bran wou. Dat is nog steeds een groot raadsel voor me, en helaas niet opgelost...
Hebben jullie daar ideeën over?
Ik dacht wel - als het allemaal om Bran ging, had hij dan niet beter zelfmoord kunnen plegen? Oké, dat klinkt heel gemeen, maar hij weet toch wat er gebeurt, dat de NK hem kennelijk perse nodig had... En als je daarmee misschien een oorlog kan voorkomen... 🤔
Ik wil trouwens ook wel heel graag weten wat die Bran nou steeds zat te doen. Hij is het halve gevecht de three eyed raven geweest, maar waar hij nou naar keek?? Vond het stiekem een beetje irritant 🙈