Hooyo-shimbir Wij eten vanavond ongezond voor iftar (vasten verbreken) met frietjes, vissticks, watermeloen, gebakjes en koekjes π
iMoeder June Ow die ken ik niet? De TikTok pasta met een blok feta en hoop tomaatjes in de oven, was hier niet bepaald een succes. Dus ben wel benieuwd naar deze versie.
Hopsatee iMoeder nee die hier ook niet. Mijn eigen versie met burrata en spinazie en zalm met pesto wel π
June iMoeder die met feta vonden we te zuur. Boursain is zachter. Wel een kleine nemen anders kom je om in de kaas.
Lovely83 Aangezien het ramadan is kook ik nu elke avond Sudanees en meerdere gerechten. Vanavond staat een gerecht met aardappels, falafel, foul (bonen) ,kurassa (soort pannenkoek met saus) en aubergine salade op het menu.
Lovely83 Lovely83 ik wijzig de plannen...heb nog behoorlijk wat restjes in de koelkast dus maak een hartige taart en serveer daar nog de restje van de afgelopen 2 dagen bij.
June iMoeder boursain maakt het romig en zacht. Je proeft ook de zoetheid van de tomaatjes beter. Ik gebruik zelf de 80 gram. Vind ik echt genoeg. https://uitdekeukenvanfatima.nl/recipe/tiktok-pasta/
Hooyo-shimbir Ik maak vanavond lekker gele currie, met kip, baby mais en pompoen. Dat eten we dan met glas noodles. Daarnaast nog zelfgemaakte pizza met tonijn en ananas, hebben we nog een gebakje en koekjes.
Hooyo-shimbir Vanavond eten we lekker roti en een pompoen wortel soep. overmorgen wil ik chow mein maken met dumplings voor t eerst zelf maar ik zie door de recepten de juiste niet meer π iemand hier toevallig een goed receptje voor de chow mein? Heb iig wortel, Chinese kool en chiitake als groentes.
Lovely83 Ik heb vandaag falafel gemaakt met aubergine salade en een soort bloem pudding met een stoofpotje.
Hooyo-shimbir Nescio thanks deze had ik ook gevonden! Uiteindelijk lijken alle recepten ook wel wat op elkaar, ik ga t gewoon vooral op smaak doen zoals met alles βΊοΈ
Kipsate Pasta rode pesto voor de kinderen en mij. Mijn man eet stokbrood met sosit/merguezworstjes en loempia's
Hooyo-shimbir Vanavond eten we Marokkaanse gehaktballetjes in tomaten saus met ei en rond wit brood. En ik maak patatjes erbij want dat is zo lekker dippen in de saus (met tomaat koriander, peterselie, ui, knoflook en kruiden π€€) nu al zin in!
Lovely83 Ik heb spare ribs besteld en serveer daarbij tabouleh en aardappelschijfjes en heb als toetje fake baklava.