banana Appelsientje Was oke, maar ik ga het niet meer maken. Vond het heel machtig. Volgende keer maar zelf zoiets maken met een eigen carbonara saus. Uit potje was geen succes!
banana Vandaag onze trouwdag dus ben al lekker aan het koken: voor: gerookte eendenborst salade met een frambozen/balsamico dressing. hoofd: gemarineerde biefstuk spiezen met gebakken paddenstoelen(mix)/bosui/paprika en hasselback aardappels uit de oven. En over de biestuk een saus van honing/balsamico/sjalot. na: tiramisu en voor zoon donuts. Voor en hoofdgerecht eet zoon gewoon mee. kleine eet prakje uit de vriezer: rijst/doperwtjes/kabeljauw
[verwijderd] Aardappels, spinazie en een eitje. Vriend ook nog een biefstuk, tja wat niet mag is juist extra lekker he 🙁
Jolene Voor de kinderen had ik nog wat pasta van gister bewaard. Man heeft boodschappen gedaan en van alles wat gehaald aan hapjes en lekkere dingen dus eigenlijk vanavond niet echt avond eten. We hebben laat nog een patatje op de markt gegeten dus ook geen zin in een hele maaltijd.
Hopsatee Hopelijk stoofvlees dus! Ik sta oprecht al te trappelen om met mijn slowcooker zo aan de gang te gaan (haha ik ben blij met mijn speelgoed denk ik 😂)
Hopsatee Adje Jaa is gelukt! Echt heel goed! Alles ook. Quote man: superlekker, echt alsof we in een restaurant zitten 😂👌🏻 Hopelijk was het niet eenmalig dat ik dat zo voor elkaar kreeg haha
2littlemonkeys Ik ben moe van het koken elke dag. Of ik nou als eerste thuis ben of als laatste, het komt erop neer dat ik degene ben die kookt. Vandaag kook ik niet! we eten dus stokbroodjes met Kruidenboter, nacho’s en hotwings uit de oven.
Mam1991 Pasta. Met aan stukjes gesneden gekruide worst erdoor, gegrilde paprika, tomaatjes, rucola, pijnboompitten, parmezaan, spekjes, zongedroogde tomaatjes en saus
Micchan Op de planning staat voor vandaag pannenkoeken met een vulling van cottage cheese met bieslook, paprika en ham (en zoon jam, want 'lussiknie'), maar we gaan zo nog naar de kerstmarkt, dus misschien eten we daar iets.