Pannenkoeken . Voor de pannenkoeken had ik trouwens nog wel een grote bak broccoli op.
Wat eten we vanavond?
Bij mn moeder gegeten en chinees besteld hmmm
Soepje van pastinaak, knolselderij, wortel, tomaat en zoete aardappel
- Bijgewerkt
Vanavond gekookte aardappelen, broccoli en een zelfgemaakte cordon bleu van kalkoen.
Dat was prima. alleen heb ik in de afgelopen 2 uur ook bijna een heel bakje zachte noga op van de HEMA
[verwijderd]
Aangezien vriend de afgelopen weken de boodschappen heeft gedaan en begon te klagen over hoeveel alles kostte (ja, hij neemt veel te veel meuk en non-food producten mee, eigen schuld), heb ik voor december een lijst gemaakt om de vriezer en voorraadkast weer wat leger te maken. Hij had beiden in drie keer boodschappen doen bomvol gemaakt onder het mom van "het is een aanbieding".
Vanavond eten wij pasta. Eindelijk ben ik daar aangekomen op de lijst na heel wat blikgroenten (ik koop altijd vers!) en zuurkool schotels. Maarja die vijf zakken pasta liggen ook nog in de kast hè...
Pasta, vega gehakt, grote fles Grand italia en kruiden. Even de diepvries doorspitten voor een zak groenten, voilà.
Broodje shoarma met een salade.
Patat en snacks
Spaghetti met tomatensaus en rivierkreeftjes
Snert!
Pindasoep met garnalen en kroepoek. Zo'n zin in!
Kinderen en man krijgen rijst. Ik ga uit eten, zin in!
Gebakken vis!! jiehoe
Mexicaanse ovenschotel
Ik vermoed spaghetti bolognese.
We gaan uiteten met vrienden! Voor de kinderen maak ik denk ik Spinazietaart. Lusten ze graag.
Stamppot boerenkool met rookworst.
Spaghetti
Spaghetti con il tonno met daarnaast een rucola salade.
Lasagne