LucP Broccoli-creme soep met pistoletjes en zoute boter. Morgen risotto met gegrilde groene asperges.
iMoeder Godskolere wat eet iedereen hier chic zeg. 😋 Ik heb vandaag een ovenschotel gemaakt met vega gehakt, aardappelpuree uit een zakje, spitskool en shoarmakruiden.
Sevenof9 iMoeder wij hadden een soort roerbak met prei, champignons, vega gehakt en aardappel. En ketchup :p geen zin om boodschappen te doen en dit hadden we nog in huis. Dus je bent niet de enige die makkelijk eet 😉
Elena22 Vandaag eten we meergranen wraps met een prutje van rundergehakt, een zak van Hak, bio taco kruiden uit een potje met ijsbergsla en mais.
Manque Er ligt een hoop verse spinazie in de koelkast en een pakje vega-kipstukjes. Wat wordt het, @LucP ?
[verwijderd] Goed gevulde groentesoep met warme pistoletjes uit de oven. Daarop zelfgemaakte farmersalade, paprika spread en hummus. Als toetje een sinaasappelsap 🍊
Bubbels Hopsatee oeh goeie moet ik ook weer eens maken Ik heb tagliatelle met kippendijfilet champignons pesto tomaat rucola en parmazaan
Madeliefje06 Turkse ovenschotel met kip en groenten. Mijn schoonmoeder kookt al heel de week voor ons ❤️