Turks brood met Kofte, friet uit de Actifry en een salade van tomaat, rode ui en olijf.

Toad in the hole, op verzoek van de kinderen. Uiteraard wel met wat extra groenten erin verstopt.

• Robije hebben hierop gereageerd.

Mary klinkt lekker. Heb je een recept? En wat voor groente doe je er dan door

• Mary hebben hierop gereageerd.

Wraps met heel veel groente, vega-gehakt, mexicaanse kruiden, geraspte kaas en salsasaus.

Mary Dankje. Ga het volgende week maken denk ik.

Wij eten trouwens gnocchi, gemaakt door de oudste met een klein beetje hulp van mij.

Wij eten heel Hollands boerenkool vandaag
      maar ik lees hier veeel lekkerdere dingen

Weer eens Afrikaanse rijst met lamsvlees en rozijnen. Salade ernaast.

Spaghetti met ansjovis en tomaat. Erbij gegrilde gamba’s met knoflook, olie en chilipeper

Broccoli-creme soep met pistoletjes en zoute boter.

Morgen risotto met gegrilde groene asperges.

Godskolere wat eet iedereen hier chic zeg. 😋

Ik heb vandaag een ovenschotel gemaakt met vega gehakt, aardappelpuree uit een zakje, spitskool en shoarmakruiden.

iMoeder wij hadden een soort roerbak met prei, champignons, vega gehakt en aardappel. En ketchup :p geen zin om boodschappen te doen en dit hadden we nog in huis. Dus je bent niet de enige die makkelijk eet 😉

Op verzoek van oudste dochter: spaghetti & meatballs en een drie-kleuren-salade

Potluck! Ik heb dus geen idee wat de rest meeneemt 🙂 Ik maak pompoenburgers.

Vandaag eten we meergranen wraps met een prutje van rundergehakt, een zak van Hak, bio taco kruiden uit een potje met ijsbergsla en mais.

Krieltjes, broccoli en speklapjes

Ajam smoor met rijst en een oosterse pompoensoep

Er ligt een hoop verse spinazie in de koelkast en een pakje vega-kipstukjes. Wat wordt het, @LucP ?

• LucP hebben hierop gereageerd.