[verwijderd] ik heb zo geen inspiratie en vooral geen zin om te koken. Heb vandaag samen met man de schuur en tuin opgeruimt (3x een bus vol naar de stort gereden en gelost). Ik heb het nu zo gigantisch koud dat ik in een dik joggingpak met fleecedeken op de bank lig en stiekem de thermostaat op 23 graden heb gezet. Man is op de bank in slaap gevallen en de kinderen zijn lief aan het spelen. Denk dat ik shoarma op pizza bestel als de eerste hier in huis begint te mopperen over honger.
Adje [verwijderd] Oké, even compleet of topic: maar ik geef je groot gelijk! Alleen zou ik er nooit voor hebben gekozen om midden in de winter de schuur en tuin aan te pakken 😜 Wel heel dapper van je!
Marshmallow Normaal kan ik uitgebreid koken op zaterdag (nou ja 1x in de 2 weken), maar ik ben zo kapot (rug ook kapot) dat ik maar een uitsmijter ga maken met spek.
Sevenof9 Maaltijdsalade met: ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk, kidneybonen, avocado, geroosterde zonnebloempitten en hummus.
Adje Eowyn Ja, toetjes maak ik altijd zelf. We eten eigenlijk maar 1x in de week een toetje, dus daar proberen we iets leuks van te maken. Dochters helpen graag mee 😁 Is een hobby die niet zo goed is voor de lijn 😂
[verwijderd] We twijfelen tussen uit eten (sushi) zonder de kinderen, of samen eten en dan naar de snackbar.
Adje Wij hebben vanmiddag bij een pannenkoekenrestaurant gegeten en vanavond gaan we eten bij een all you can eat wereldrestaurant (beide met mijn familie, die dit weekend heel kort even compleet is).
2littlemonkeys Kotlety (Poolse hamburger/gehaktbal) met aardappelwafels uit de oven en een kool-/wortelsalade