• [verwijderd]

Cordon bleu+macaroni+brocoli&brie ovenschotel
en ik heb brownies gemaakt 😋

Aardappelgoulash, en als dessert tartelettes met geroosterde witte chocolade en een klodder zure room

• [verwijderd]

Macaroni

Famofthree

Ja 😍 ze zegt doet zeer maar ik vind het heel lekker en iets warms is fijn. Ze heeft al 8 hapjes genomen. . Trots op mijn moppie.

Ik zou roti maken maar omdat we catan aan het spelen waren en we de tijd vergeten zijn hebben we frietjes met kipcorn gegeten 🙂

Frietjes met frikadel speciaal ! 😍

• [verwijderd]

Wij hadden bezoek en hebben de pizarette ovens op tafel gezet. Poging 1 ging volledig fout. AH had de kant en klare mini pizza bodems niet op voorraad dus ik heb zelf pizza bodem gemaakt en uitgestoken in kleine rondjes. Dat ging gigantisch plakken. Toen besefte ik me dat die ovens alleen de pizza's verwarmen en niet krachtig genoeg zijn om te garen. Toen is man weer naar de AH gereden om al voorgebakken grote pizza bodems te kopen, die heb ik weer uitgestoken in kleine rondjes en ruim een uur later dag gepland (met van de honger jengelende kinderen) konden we eindelijk eten.

• [verwijderd]

2littlemonkeys echt met de kant en klare mini pizza bodems van de AH is het top (dat hadden we in de kerstvakantie gedaan). Man, zoon en de vrienden die op bezoek waren vonden het lekkerder dan pizza bestellen omdat ze zo kunnen afwisselen. Met deze ervaring in gedachten dat het met zelf gemaakte bodem niet werkt denk ik dat we er nog veel plezier van zullen hebben.

[verwijderd] Ik weet niet wat het formaat van die minie pizza bodems is. Maar als ik kleine pizzatjes wil maken, gebruik ik altijd pitabroodjes. Even door midden snijden en dan heb je 2 bodems.

• [verwijderd]

iMoeder het is inderdaad ongeveer de maat van een pitabroodje. Ga ik volgende keer eens proberen, bedankt voor de tip!

Gisteren eend met knapperige groente en rijst.
            Voor vandaag staat de lasagne al half klaar in de oven☺️

Ik ga udon noodles maken, met veel groentes, vegetarische reepjes en woksaus.

Maïsstamppot met ketjap-sinaasappeljus en rundervinken

• [verwijderd]

Andijviestamppot met rookworst

Macaroni oven schotel