Nog geen idee, gaan uit eten.
Wat eten we vanavond?
Turks brood gemaakt. Straks nog kipshoarma erbij maken en een salade/gegrilde groentes.
[verwijderd]
Wij eten het hele weekend buitenshuis. Vanavond bij mijn moeder en haar vriend, wat het wordt is altijd een lekkere verrassing.
Morgen eten we bij mijn schoonouders en eten we roti!
Ratatouille met rijst en een stukje vlees.
- Bijgewerkt
Zelfgemaakte Chinese loempia’s uit de oven .
- Bijgewerkt
Vanavond quinoa met chipolata worstjes en morgen lamstajine met granaatappel en couscous. #jemoetwat
[verwijderd]
Wij eten loempia's met patat en salade.
Ik had rijst met snijbonen en kabeljauw gemaakt. Erg lekker al zeg ik het zelf, man en oudste zoon vonden van niet
Ik heb besloten om voorlopig te staken. Iedere dag steeds nieuwe dingen proberen etc.
Man kookt echt NOOIT, maar wel commentaar leveren of zeggen dat ie iets te vaak iets eet.
[verwijderd]
Pompoensoep en hij was heeeeerlijk! Pakker van de AH. Helemaal vers en vult heel goed.
[verwijderd]
banana hier word het ook niet op prijs gesteld dat ik vaak nieuwe dingen probeer. Ik ben de standaard gerechten zo gigantisch zat.
Zelfgemaakte kaassoufflé, friet en een groene salade.
Een goed gevulde salade met gegrilde kip, ui, tomaat, komkommer en Griekse kaas
maar ik heb nu ook zin in kaassoufle dankzij @Adje
Lasagne, gemaakt door mijn moeder.
Biefstuk met champignons en brood
[verwijderd] Echt he, doe je zo je best..! Man stikt er maar in. Ik heb hem al gezegd dat je heel goed kan googlen op simpele recepten met filmpjes erbij. Ben er echt even helemaal klaar mee
Ik heb couscous gegeten. Mijn vriendin stond ineens voor de deur met een groot bord.
Hier indo pulled chicken met komkommersalade sperziebonen en rijst. Was super lekker!