[verwijderd]
Een varkensworst, verse friet uit de airfryer en broccoli. Man heegt boodschappen gedaan.
Een varkensworst, verse friet uit de airfryer en broccoli. Man heegt boodschappen gedaan.
Wortels, aardappelen en vissticks
Doperwten, aardappelkroketjes en vissticks
Oudste was voor het eerst naar de vakantie-bso (op andere locatie dan normaal) dus wilde per se iets wat ze lekker zou vinden
Schnitzel im biergarten @koblenz
We zouden soep eten, tot mijn zoontje alle soep voor ons tweeรซn alleen op at .
Werd een broodje frikandel toen hij op bed lag.
Steak tartaar met alles erop en eraan
Tajine!
Manque is dat couscous eronder? Lijken zulke grote balletjes voor couscous
Hooyo-shimbir Het is parelcouscous. Die zijn een stuk groter ja, een beetje pasta-achtig.
Manque wat leuk, die ken ik helemaal niet
Hooyo-shimbir Ik vind ze wel lekker, maar niet echt bij dit gerecht denk ik. Die gewone, kleine couscous, neem toch wat beter dat prutje in zich op van zachte aubergine enzo. Die parels, daar glijdt alles vanaf.
H is met een vriendinnetje naar de Mac dus ben naar de friettent geweest met I. Voor het eerst in misschien wel 5 jaar zelf ook friet met een kroket op, en ondanks dat ik nu ziek ben was het dat zรณ waard. Had nog net geen orgasme daar op het terras
Hier roti gegeten!
Gevulde aubergine
Camping Spaghetti maar wel met lekkere verse zelf gemaakte tomatensaus.
Man en kinderen hebben nog roti van gister maar dat is net niet genoeg voor mij. Dus ik eet een lekkere salade met noten erdoorheen. Stiekem daar ook meer zin in
Sperziebonen in een soort roomsaus met worst.