[verwijderd] Pimpelmeesje Nou, ik heb alles in huis gehaald om dit van de week een keer te maken! Wat is trouwens een spirelli?
Pimpelmeesje [verwijderd] inderdaad een apparaat dat mini sliertjes maakt van groente, maar je kan courgetti ook kant en klaar kopen. Aangezien ik het vaak eet was t voor mij wel rendabel om er 1 te kopen, je hebt goedkope puntenslijper-achtige en elektrische.
Marshmallow Blue dat hebben wij gisteren gegeten. Had echt geen zin om te koken. Vandaag ook niet, maar toch gedaan. Pasta met courgette saus en vega balletjes erbij. Altijd succes.
Hooyo-shimbir Quinoa met tomaat, avocado, tonijn en ei daarnaast nog een kopje pompoensoep voor man en zelfgemaakt naan brood
Hooyo-shimbir Vanavond hebben wij iskendir kebab (alweer, man heeft een lichte verslaving momenteel) met linzensoep en een shake van vers fruit. voor na t eten carrot cake đ¤¤
Rietjesbeker Wij hadden een aangepaste versie van deze https://familieoverdekook.nl/krieltjes-ovenschotel-met-spek-ui-en-kaas/ Met courgette, zonder peterselie, iets andere kruidenmix in het kader 'dit heb ik in huis', met paprika ipv peper, maar het was wel erg lekker!