[verwijderd] Couscoussalade met veldsla, rode/gele/oranje paprika, fetakaas, perzik, rozijnen, fijngehakte notenmelange, kerriepoeder en 3 seizoenen peper.
Elena22 Zelfgemaakte kalkoenschnitzels, gestoomde sperziebonen en frietjes. Frietjes uit de Actifry als ik die weer aan de praat krijg, anders uit de oven.
Adje [verwijderd] Ik zou willen dat mijn kinderen dat ook vonden 😂😂😂 Ik denk dat ze blij zijn dat we bijna op vakantie gaan en ik dan verplicht makkelijk moet gaan doen, zonder al mijn keukenapparaten en gadgets 😅
[verwijderd] Adje Mijn dochter vindt dat papa beter kan koken dan mama. Kunst! Als mijn man een keer alleen met haar moet eten, zet ie de frietpan aan of warmt ie knakworstjes op. 😏😂
Adje Vandaag op verzoek van zoon 'tomatenspaghetti' oftewel spaghetti & meatballs (zoon eet dan alleen de spaghetti en tomatensaus)
Adje [verwijderd] Haha dat is dan nog wel een soort van logisch. Mijn man maakt lasagne uit een pakje en zet het binnen een half uur op tafel. Ik maak het helemaal zelf en begin al de avond van tevoren. En je raadt het al: papa’s lasagne is beter (volgens hun dan 🤣) Heel dankbaar om voor te koken 🙈
[verwijderd] Adje Ja, zo zei een vriendin een keer tussen neus en lipoen door dat ze lasagne vaak maakt als ze weinig tijd heeft om te koken, omdat het zo lekker snel klaar is. Toen dacht ik: "hoe dan?! Ik ben al minimaal een uur verder eer ik de lasange klaar heb om de oven in te gaan!" Maar ja, als je alleen wat gehakt rul moet bakken en daar water en poeder bij moet gooien gaat het natuurlijk een stuk sneller dan wanneer je zelf tomatensaus en beciamel-saus maakt.