Adje Oudste dochter is chili con carne aan het maken. En ze heeft ook het weekendtoetje gemaakt, ik weet alleen niet hoe het het. Het is chocolate chip cookie dough in een ramequin met daarop marsmellows en daarop weer cookie dough. Dat gaat dan nog even de oven in.
2littlemonkeys Het is te warm voor moeilijk doen.... We eten verse wafels met kaas/baconbits en een naturel versie met maple syrup
smax We gaan zo lekker barbecuen nadat we maar het strand zijn geweest. Zijn nog even lekker een weekje naar Zeeland net voordat de school weer gaat beginnen.
Bloem Hier hebben de heren net wortelenstamppot met rundervinken gegeten. 32 graden en wij eten wintervoedsel😂 maar het smaakte ze goed👍
Kipsate Jongens komen van de opvang (waar ze in de middag ook al warm eten) en ik ga sporten. We eten dus makkelijk, broodje kip met aardappelkroketjes en een salade
Blue Hier rijst met teriyaki saus, wokgroente, stukjes vlees en kokosnoot er doorheen gegeten. Een zelfverzonnen mengsel met artikelen uit de too good to go box. Is me erg goed bevallen! 🙂