Kipsate Gegrilde groente (zoete aardappel, rode ui, aubergine, courgette) met gemarineerde kipfilet van de grill (rozemarijn, tijm, knoflook, citroen)
[verwijderd] Boboti! Man en ik vinden dat heel lekker en het is zo ongeveer het enige wat ik kook met behulp van een pakje. Dochter lust het echter niet, dus we eten het niet vaak, maar nu is ze ziek en eet ze überhaupt niks, dus eten wij iets wat zij toch niet lust!
2littlemonkeys Adje ik eet zelf een salade denk ik 😏 Sushi is voor de volgende keer dat ze weer zo’n goor gerecht willen eten echt een briljant idee
Vulpen Aries En? Gisteren zoete aardappelstamppot met geitenkaas, spinazie, zongedroogde tomaten en pijnboompitjes gegeten, zo lekker 🙂
Aries Vulpen Een blijvertje is het, bedankt voor het idee! 😃 Iedereen vond het heerlijk en het zag er ook nog eens prachtig uit.
Marshmallow Ik ga vanavond voor mijn guilty pleasure, speklappen, met groente uit de oven. Ik mag het van mezelf, want zit al bijna op mijn streefgewicht 🥳
smax Op vrijdag halen we altijd patat met de snackbar. En o wee als we er vanaf wijken, want dan hebben we boze kinderen 🙂