Rode linzensoep en gevulde paprika’s en aubergines met bulgur

• [verwijderd]

Nasi saté

Ik heb geen tosti/grill apparaat meer helaas (tips voor in de oven?)
Maar dan maar iets van brood. Peuter niet thuis en voor de baby hoef ik niet te koken iig

Ohhh eindelijk!
    Ik ga straks met 2 vriendinnetjes heerlijk Sushi eten! Kijk er al zo lang naar uit! Alhoewel ik geen rauwe vis mag, kan ik me ook verheugen op de garnalen, en al het ander lekkers wat ze daar hebben! 😊

Man en peuter motiveer ik om lekker naar de mac donalds te gaan en vermoed dat dit geen probleem voor ze gaat zijn 😉

1981mama
    Pantosti;

Smeer de boterhammen van de boven- en onderkant dus in met boter en verhit vervolgens een koekenpan op het vuur. Bak hierin de tosti om en om tot de boterhammen goed bruin gekleurd zijn en de kaas gesmolten. Brings back memories deze pantosti's en zo eet ik ze het allerliefst

Famofthree ohhh ja! dat is zeker lekker! zeker brings back memories, maar een goed idee voor de zaterdagmiddag boterham! denk dat peuter dat ook wel lust!

Vanavond gewoon lekker makkelijk en een quiche in elkaar gegooid. Morgen wordt het kippenragout of een maaltijdsalade met zalm of schol

Guiso gallego (stoofschotel uit Gallicië)

Famofthree hoog vuur of laag?

Ik heb het vroeger wel eens met een strijkbout geprobeerd hahah

• [verwijderd]

Hachee met rijst (alweer gekookt door mijn moeder vandaag)

Jägerburgers, krieltjes en brocolli

• [verwijderd]

Zuurkoolstampot!

Spinazie. Wilde mijn dochter graag. Man en zoon vonden het geen succes haha. Mijn zoon af nog wel gewoon. Maar mijn man:"waar is het vlees? Ik vind spinazie niet lekker. Wat zijn dit voor aardappels?" Pfff kleuter...

Wij hebben 'stamp' gegeten van pastinaak, bloemkool en wortel met een stukje worst.

lasagnette wordt het vanavond met lekker groenten. wortels paprika en wat ik verder nog kan vinden in de koelkast.

Restje kippensoep van gisteren en spaghetti carbonara