Elena22 Varkenshaasjes uit de Instantpot, gestoomde broccoli, cherrytomaatjes uit de oven en ik twijfel nog tussen aardappeltjes uit de oven of een zelfgemaakte kaaspasta voor erbij.
[verwijderd] Lekker gezond: spinazie stamppot met een eitje erbij. Zelf verzonnen, dus was een beetje bang dat het helemaal niks zou zijn. Maar dat viel reuze mee!
[verwijderd] Patatjes.... Voor mij de zelfgemaakte bamischijf van onze snackbar Voor man en kind kaassouffle
[verwijderd] Waarschijnlijk gekruide broodjes met gehaktbal en zelfgemaakte frietjes. En een tomaat voor de gezondheid 😅
Hooyo-shimbir Lasagne, linzensoep, Marokkaans panbrood met kleine gehaktballetjes in tomatensaus met ei
smax Zelfgemaakte kipkerrie. Heerlijk!! Sinds we de kookboeken ontdekt hebben, geen Knorr meer voor ons 🙂
Adje Gisteren hadden we patat en snacks. vandaag: zelfgemaakte kruidige kipnuggets, rösti rondjes en geroosterde groentes dessert: homemade ruby chocolade roomijs met verse frambozen en aardbeien en een beetje frambozensuiker.
smax Born2bme de drie kookboeken van Simpel en lekker gebruik ik regelmatig. En nog andere. Ik kookte vaak de standaard dingen. Nu eten we net iets gevarieerder, maar ook weer geen ‘rare’ dingen die de kinderen dan weer niet lusten.
Hopsatee Na dagen echt fantastisch lekker te hebben gegeten in Italië vandaag weer back in business dus snel en gezond: bloemkoolcouscous met kip en roergebakken groente.
Kipsate Pikante kip met gekarameliseerde ui en paprika met zachte griesmeel broodjes. Nog 8 uurtjes wachten 😅
Hooyo-shimbir Marokkaanse kip in saus met olijven en brood en frietjes erbij. En een gebakje 😎 En macadamia noten hmmmm....