Madeliefje06 De kinderen aten pasta pesto met kip en courgette. Wij eten straks uiensoep, gevulde broodjes en salade.
[verwijderd] Heb vanmorgen voor het eerst voor 4 dagen boodschappen gedaan (moet alleen woensdag nog langs de slager en markt voor wat fruit noten en kaas) dus weet mijn weekmenu al... En jeetje ik denk dat dit echt geld bespaard. Was nu 2x zoveel kwijt als wat ik normaal op 1 dag uitgeef uitgeef en heb nu voor 5 dagen eten in huis (op 2 dagen vlees na dan wat ik woensdag haal). maandag tomaten groente soep dinsdag pannenkoeken woensdag ossenhaas met brood (vlees nog halen) donderdag pasta carbonara vrijdag kapsalon van zoete aardappelpatat en kipshoarma. (vlees nog halen).
2littlemonkeys Vandaag broodje hete kip voor ons en voor de kinderen iets anders (mogen ze straks zelf kiezen)
[verwijderd] Vanavond sushi, morgenavond Thai beef maaltijd salade met mango, paksoi, komkommer en noten,... allemaal gratis omdat ik de vierde in de rij bij de kassa van de jumbo was 😁😁😁😁
Hooyo-shimbir Javaanse kip ketjap met rijst en heb nog wat linzensoep. Nog even bedenken wat ik er nog meer bij wil maken.
Adje Elena22 Tuurlijk, ik gebruik deze: https://lekkertafelen.nl/recepten/kip-cashewnoten-slowcooker/