Ffion Zaterdag = patatdag. Normaal zelf gebakken, maar vandaag van de caf, want man heeft de hele dag laminaat gelegd bij zijn zus in haar nieuwe huis, dus die is klaar met deze dag.
2littlemonkeys Vriend kon geen cadeautje bedenken voor mβn verjaardag en hoorde mij al weken over sushi dromen. Dus we hebben een sushi lunch gedaan bij een restaurant in de stad π
Adje Rode curry met kip, zoete aardapppel, bosui, koriander en basmati rijst Edit: en het weekendtoetjes was chocolademousse met lavendelroom en verse frambozen
[verwijderd] Ik twijfel tussen een schnitzel met bloemkool en aardappel, of wraps met gehakt, tomaat en slaπ€
Toch6 Rijst, satesaus met gehakt, paprika en ui. Ik wilde aardappels, bloemkool, gehakt msar ik heb geen aardappels meer
smax Het was hier snijbonen, aardappelballetjes uit de oven en een sateschnitzel. Even makkelijk na een dag werken. En niet onbelangrijk: alle drie de kinderen vinden het heerlijk (lees: geen gezeur met eten na een lange dag π)
Robije smax daarom eten wij ook vaak agv, dan hebben we tenminste geen gezeur met de jongere. vandaag broccoli, aardappel en groenteballetjes
[verwijderd] Ik had 0 inspiratie en 0 zin om iets te verzinnen en koken Heb om kwart voor 5 pizza's gehaald. De kinderen hebben daarnaast beide nog een schaal rauwkost gehad. Zit er toch nog iets gezonds in π