Toch6 Rijst, satesaus met gehakt, paprika en ui. Ik wilde aardappels, bloemkool, gehakt msar ik heb geen aardappels meer
smax Het was hier snijbonen, aardappelballetjes uit de oven en een sateschnitzel. Even makkelijk na een dag werken. En niet onbelangrijk: alle drie de kinderen vinden het heerlijk (lees: geen gezeur met eten na een lange dag 🙂)
Robije smax daarom eten wij ook vaak agv, dan hebben we tenminste geen gezeur met de jongere. vandaag broccoli, aardappel en groenteballetjes
[verwijderd] Ik had 0 inspiratie en 0 zin om iets te verzinnen en koken Heb om kwart voor 5 pizza's gehaald. De kinderen hebben daarnaast beide nog een schaal rauwkost gehad. Zit er toch nog iets gezonds in 😎
Sevenof9 Olijven, groentechips, pinda's, rauwkost... resten van een borrel op mijn werk en toen zat ik vol 😂
Robijn Zalm met roomkaas uit de oven voor ons, een hamburger voor onze dochter. Spitskool met spekjes, sla en gebakken aardappeltjes met kruiden.
[verwijderd] Bloemkoolsoep! Heb er alleen niks van broodjes of crackertjes bij ofzo, bedenk ik me nu...
2littlemonkeys Een ovenschotel met wat groente wat nog in de koelkast ligt (boontjes, champignon, courgette), Kipgehakt, spekjes, rosti, groente-kaassaus en wat geraspte kaas erop
[verwijderd] Ik ben nog steeds ziek (longontsteking) dus eet een cup a soupje en man neemt voor hem en de kinderen chinees mee onderweg naar huis want ik heb geen kracht voor ze te koken vandaag.
Adje Wat we zouden eten: Thaise zoete aardappelsoep met korianderpesto en broodjes pulled chicken met homemade bbq-saus, peen julienne en rucola. maar dat schuift door naar morgen... We hebben vandaag uiteindelijk pizza gegeten (en ik een maaltijdsalade).
Hopsatee Adje Ik heb gisteren pulled chicken met homemade bbq-saus gemaakt uit de slowcooker. Was vet lekker! Vrijdag samen met vriendin gekookt: groene asperges met tomaat-kipfiletsalsa - Thaise Pad Thai - Melted Chocolate cake