2littlemonkeys Wij hadden het kinderfeestje van de oudste vandaag en gooien de bbq zo even aan voor ons viertjes. Leuk de dag afsluiten 😃
smax Kaiserschmarrn. Oftewel de Oostenrijkse pannenkoek. Erg lekker. We hebben nieuwe kookboeken om eens wat gevarieerder te eten. Al veel ovenschotels en pastagerechten uitgeprobeerd. Vandaag maar eens wat anders...
Mary Mijn zoon wil vanavond helpen met koken dus hij mocht kiezen. Het worden gehaktballen, gestoofde appels en aardappel partjes met schil ui de airfryer. Als toetje aardbeien met slagroom.
Adje Witlofovenschotel met ham, banaan en monchou, gebraden kip en gebakken aardappeltjes Weekendtoetje: homemade marshmallowplaatkoek met aardbeien en chocolade
[verwijderd] Het idee was pizza, maar ik zet de oven aan en zie dat vriend de verkeerde pizza heeft meegenomen. Mozzerella met salami... En hij is nog op de hockey en dus onbereikbaar..
Mary [verwijderd] De curry van die tent in het da vincigebouw is een aanrader, ze bezorgen ook thuis. 😉
[verwijderd] Mary uiteindelijk stokbroodje knakworst gegeten.. Dochter was dwars en moest eten. Dan maar even makkelijk! Maar goed idee voor een volgende keer! Bezorgen ze nu alle postcodes? Want ik weet dat ze een poosje geleden nog niet alles deden..
[verwijderd] Volkorentortillas, crème fraiche met avocado en peper, sla met komkommer en prutje van kip/maïs/ui/champignons en puntpaprika.
[verwijderd] Salade biefstuk bali bij loetje... en heb het dessert kunnen laten staan whoehoeeee trots op mezelf. Wel een stuk of 10 patatjes met mayonaise gegeten.
Sevenof9 Risotto met paddestoelen en courgette, zo lekker! Verse peterselie en geroosterde zonnebloempitjes eroverheen, jammieeee 😃
smax Gisteravond aten we Surinaamse bami. Vanavond snijbonen, aardappelkroketten uit de oven en een sateburger.