Madeliefje06 Door HHB heb ik zin in flammkuchen. Ik heb het alleen nog nooit gemaakt 😅 Straks even een goed recept uitzoeken. Ik maak er sowieso tomaten-paprikasoep bij, voor het geval dat het niks wordt
Mariette07 Vandaag pizza lekker makkelijk mijn moet moet overwerken en daarna snel naar school 10 minuten gesprek dus kids eten bij opa en oma en wij nemen pizza mee op terugweg
Elena22 Kip-tomaat-kaas ovenschotel met aardappeltjes uit de Actifry en gestoomde sperziebonen en de laatste champignons opgebakken.
Poppy Vriend en de kinderen zuurkoolstamppot met spekjes. Ik eigenlijk uiteten gaan maar mijn vriendin is 😭 Dus ik eet een quinoa salade met verschillende groenten, feta en noten.
[verwijderd] Penne Met wat ik noem boursinsaus Kipfilet Champignons Uien Spinazie ( vers) Boursin Kookroom light Kipfilet bakken met champignons/ ui en op het laatst de spinazie Boursin en kookroom erdoor en eventueel wat peper en zout.
debaky Ik wilde lekker pasta met kruidenkaas, spinazie en gerookte zalm eten maar ik ruik sinds een uurtje of twee een soort gaslucht dus ik heb de hoofdkraan maar even uit gedaan 😶 M'n man is werken en ik heb er de ballen verstand dus het is maar gewoon een stokbroodje met een kommetje soep geworden.