Sevenof9 beetje laat want om 5 uur nog een halve zak chips naar binnen gewerkt (en toen buikpijn) maar mijn vriend staat nu dan toch spaghetti te koken π Met een soort vega bolognese saus.
Sdonya Fessenjan π Een stoofpotje van granaatappel, walnoten en vlees met daarnaast safraanrijst met zure bessen en een salade.
Elfya Ik ga denk ik straks weer eens een grote pan nasi maken. Is lang geleden. Morgen of overmorgen ga ik voor de Surinaamse roti.
Luuz patat. Ik heb vanavond een cursus en ben vandaag aan het studeren. Ik ben nu al gaar. Dus de oudste mag naar de snackbar lopen, dan kunnen ze daarna douchen en pyjama's aan trekken en kan ik rustig wachten tot mijn schoonmoeder er is.
[verwijderd] Ik heb alle groentes van afgelopen dagen (voornamelijk bloemkool en broccoli) gemixt tot een heerlijke romige soep. Ik gok dat de kinderen het niet willen proeven. Lekker veel voor mezelf dus
Madeliefje06 Door HHB heb ik zin in flammkuchen. Ik heb het alleen nog nooit gemaakt π Straks even een goed recept uitzoeken. Ik maak er sowieso tomaten-paprikasoep bij, voor het geval dat het niks wordt
Mariette07 Vandaag pizza lekker makkelijk mijn moet moet overwerken en daarna snel naar school 10 minuten gesprek dus kids eten bij opa en oma en wij nemen pizza mee op terugweg
Elena22 Kip-tomaat-kaas ovenschotel met aardappeltjes uit de Actifry en gestoomde sperziebonen en de laatste champignons opgebakken.
Poppy Vriend en de kinderen zuurkoolstamppot met spekjes. Ik eigenlijk uiteten gaan maar mijn vriendin is π Dus ik eet een quinoa salade met verschillende groenten, feta en noten.
[verwijderd] Penne Met wat ik noem boursinsaus Kipfilet Champignons Uien Spinazie ( vers) Boursin Kookroom light Kipfilet bakken met champignons/ ui en op het laatst de spinazie Boursin en kookroom erdoor en eventueel wat peper en zout.