Hier worden het gebakken aardappelen, met spinazie en kip uit de oven.
Wat eten we vanavond?
Pangafilet met knoflook en peper uit de wok, spinazie a la creme en aardappelschijfjes.
[verwijderd]
Vanavond lente pasta; fusilli, Hollandse roerbakgroente, kipfiletreepjes en gekruide roomkaas en wat citroensap erdoor.
Voor morgen alvast de pompoensoep gemaakt. Die serveer ik met broodjes.
[verwijderd]
Ik eet vanavond snert. Kreeg een bak vol van mijn moeder. Die had veel te veel.
De kinderen vinden dat vies dus voor hun maak ik wat gebakken aardappelen, wortelen en een kipsnitzel
[verwijderd]
Aardappelpuree
erwtjes
Man en dochter een cordon bleu
ik een Champignon-Paprika burger
Hier wordt het spruitjes, gekookte aardappels en een verse worst erbij .
[verwijderd]
Kipburgers met gebakken aardappelen en worteltjes
Lovely83 wauw! Helaas geen lekkere rijst? Of kan ze dat niet maken?
Hoe vond ze de kerstboom opzetten?
Stokbroodjes belegd van de slager en broodjes beenham
Hooyo-shimbir helaas heeft ze niet echt haar best gedaan met koken, gewoon macaroni met een papje van bloem en kaas erover. gelukkig had ik een salade.
De kerstboom vind ze verschrikkelijk! En daar heeft zich ook goed over geuit tegenover man.
Ik had een prutje van champignons, paprika, ui, mais en kidney bonen met wat kipshoarma en knoflooksaus.
De jongens hadden een broodje kipshoarma met mais.
[verwijderd]
Wij hadden pasta. Klassieke Italiaanse saus.( kip, tomatenpuree, laurierblad, knoflook)
Daarbij fruit ( sinaasappel, appel, druiven en kiwi)
Morgen maak ik van de andere helft van de saus Italiaanse rijst.
[verwijderd]
Lovely83
Ik zou haar als piek in de boom zetten. Heeft ze reden om te sjacherijnen.
[verwijderd]
Goulashsoep met donker oerbrood erbij.
Lovely83 jakkes eetsmakelijk straks een pizza bestellen? Onder het mom van gezellig
[verwijderd] moet er niet aan denken om de hele tijd naar haar te moeten kijken als piek!
Dat ze er eerst een mening over had mag hoor, maar ik vind het vooral jammer dat ze onze reden erachter niet wil snappen. Wij doen het niet vanuit het christelijk geloof, volgens mij heeft een kerstboom daar niet eens wat mee te maken en is het heidens. We doen het omdat het voor mij belangrijk is dat we dit soort dingen met de kinderen doen, net dat mijn man het belangrijk vind dat onze kinderen het Suikerfeest ed. vieren of onze zoon mee vast tijdens de ramadan.
Ach eigenlijk niet jammer vinden, ze is gewoon zo.
Mijn dochter wilde een boterham eten want die heeft vanmiddag een visschotel gegeten op de opvang. Wat ga ik nu eten....?
Mijn man moest boodschappen doen eb wat had hij gekocht? Pistoletjes met knaks
[verwijderd]
Jachtpannetje, mooi simpel!