Qwerty123 Gisteren: curry met boerenkool, cocosmelk, kikkererwten en cashewnoten. Vandaag geroosterde bloemkool, quinoa, geitenkaas en r rozijnen
Marshmallow Eindelijk na weken misgrijpen eet ik vanavond Thaise kip curry (de rode variant). Ik heb altijd zo'n potje met rode currypasta. De ene week had ik geen kokosmelk, de andere niet zo'n potje. Dus ik verheug me er erg op!
Marshmallow Marshmallow Eindelijk na weken misgrijpen eet ik vanavond Thaise kip curry (de rode variant). Ik heb altijd zo'n potje met rode currypasta. De ene week had ik geen kokosmelk, de andere niet zo'n potje. Dus ik verheug me er erg op! Nou vanavond herkansing, gisteren kwam ik erachter dat de courgette ijskoud was, nieuwe koelkast die ik nog niet helemaal snap. Vandaag nieuwe courgette gekocht. Wat een gedoe 😂
Mamalon Wij eten stoofvlees met aardappeltjes en doperwten of spruitjes Het zijn bietjes met geitenkaas geworden ipv doperwten
Adje Adje Uiensoep à la Heston Blumenthal en zelfgemaakte saucijzenbroodjes Slecht gepland en helemaal geen tijd meer voor de saucijzenbroodjes. Wordt een ordinaire tosti of broodje knakworst 🙈