[verwijderd] Vanavond eten we soep uit zak met broodjes uit de oven. De kookellende van gisteren staat er nog, dus vandaag even makkelijk. Moet ook nog een hoop huiswerk maken. 🙁
Lovely83 Ik heb noodles gemaakt, met garnalen, paksoi l, kool, sugarsnaps, champignons en zoetzure saus.
Qwerty123 Gisteren: curry met boerenkool, cocosmelk, kikkererwten en cashewnoten. Vandaag geroosterde bloemkool, quinoa, geitenkaas en r rozijnen
Marshmallow Eindelijk na weken misgrijpen eet ik vanavond Thaise kip curry (de rode variant). Ik heb altijd zo'n potje met rode currypasta. De ene week had ik geen kokosmelk, de andere niet zo'n potje. Dus ik verheug me er erg op!
Marshmallow Marshmallow Eindelijk na weken misgrijpen eet ik vanavond Thaise kip curry (de rode variant). Ik heb altijd zo'n potje met rode currypasta. De ene week had ik geen kokosmelk, de andere niet zo'n potje. Dus ik verheug me er erg op! Nou vanavond herkansing, gisteren kwam ik erachter dat de courgette ijskoud was, nieuwe koelkast die ik nog niet helemaal snap. Vandaag nieuwe courgette gekocht. Wat een gedoe 😂