Soturi [verwijderd] Oh mijn God, waar moet ik dan naartoe? En don't tell me it's ZP... Het is dit of ZP. Niet alles is leuk natuurlijk. 😂😂 Je kan ook hier een staking beginnen natuurlijk. 😁
Soturi [verwijderd] Wees vooral rebels en maak er kerels van 😋 Pas maar op hoor, straks ban ik je! 😂 😂 😂 😂
[verwijderd] Ok. Na 4 dagen kan ik niet aan mijn nieuwe naam wennen.. wil iemand mijn naam veranderen in Afke. (Zonder 10tal want die komen er niet meer 😂) Alvast bedankt!
Bubbels Ik ben nog zoekende hier en nu mist mijn naam een l (moet natuurlijk bubbels zijn) Hoe pas ik dit aan?:-) Dank!
[verwijderd] [verwijderd] ik lees dit nu pas 🙈 zolang je je niet gedraagt zoals je eettafel eruit ziet blijf je maar gewoon hier hoor 😂😂😂
[verwijderd] [verwijderd] We krijgen bezoek over een paar dagen, dus ik ben zowaar eens een beetje aan het schoonmaken/vechten tegen de bierkaai... Maar ik blijf lekker hier inderdaad. Voel me hier (momenteel in elk geval) veel meer thuis nu.
[verwijderd] [verwijderd] ik kan er ook wel jaloers op zijn hoor. Dat je de boel de boel kunt laten en zonder schaamte er foto's van post 😂 Ik ga niet eens de deur uit als niet alles is opgeruimt en schoon is want stel je voor dat er word ingebroken en de inbreker denkt wat een bende in dit huis 🙈