Luuz Bubbels @[verwijderd] of @LucP kan dit voor je doen. Heb ze voor je getagd dus komt goed ๐๐ป
[verwijderd] [verwijderd] ik lees dit nu pas ๐ zolang je je niet gedraagt zoals je eettafel eruit ziet blijf je maar gewoon hier hoor ๐๐๐
[verwijderd] [verwijderd] We krijgen bezoek over een paar dagen, dus ik ben zowaar eens een beetje aan het schoonmaken/vechten tegen de bierkaai... Maar ik blijf lekker hier inderdaad. Voel me hier (momenteel in elk geval) veel meer thuis nu.
[verwijderd] [verwijderd] ik kan er ook wel jaloers op zijn hoor. Dat je de boel de boel kunt laten en zonder schaamte er foto's van post ๐ Ik ga niet eens de deur uit als niet alles is opgeruimt en schoon is want stel je voor dat er word ingebroken en de inbreker denkt wat een bende in dit huis ๐
[verwijderd] [verwijderd] Ik ben net een vent. Ik zie het niet eens meer. En รกls ik het zie stap ik er overheen... ๐
Betsy [verwijderd] ik denk altijd dat het de inbrekers afschrikt dus ben in staat voor ik de deur uit ga nog even extra rommel te maken ๐
Sevenof9 Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik stop als moderator. Ik heb het leuk gevonden voor zolang het duurde, maar nu ga ik weer verder als gewoon lid ๐