Marshmallow [verwijderd] behalve echte vakantie, die voelt niet als vakantie aan 😛 (haha gekkigheid, maar ik ben echt moe teruggekomen van vakantie)
[verwijderd] Marshmallow Ik ga dit weekend met vakantie. 🙈 Ben benieuwd of ik nadien net als jou ook echt vakantie (weer) nodig heb. 😂 Oh en tandjes komen door dus denk het wél.
Ietjuh [verwijderd] Man neemt kind hier mee om boodschappen te doen🙈. Heerlijk om dan in alle rust een bakkie te doen😊
fafa [verwijderd] Ik ben één keer in mn volwassen leven naar bed gestuurd (door een dreumes van 18). Dat was geen aangename ervaring, kan ik je vertellen 🙈😅
Cactusje Bloem Denk eerder met een alcoholvergiftiging naar het ziekenhuis😅. Dochter denkt nog steeds dat ik wel kom om haar billen af te vegen als ik aan het douchen ben. Dan roept ze zo hard om mij dat ik haar duidelijk horen kan. Het helpt ook niet mee dat het altijd even duurt voor man zich bedenkt dat ik douchen ben een dus niet in de gelegenheid om billen af te vegen.
[verwijderd] Bloem Oh echt hè, gek word ik ervan. Die van mij kan serieus bij mijn man op schoot zitten, opstaan en naar (bij wijze van spreken) de zolder lopen om mij te vragen of ze wat te eten/drinken mag.. Waarom vraag je dat niet aan papa? Dochter: oh ja...