Torretjeee [verwijderd] ja ik kies eigenlijk altijd slapen. Mijn vriend daar in tegen kiest voor de rust π. Maar die is altijd moe van het te laat naar bed gaan. Maar hij kan gewoon zo genieten van even de rust!
Bloem [verwijderd] Herkenbaar. Toen de kids klein waren was alleen naar de supermarkt gaan gewoon een uitje voor meπ€π€ͺ
Marshmallow [verwijderd] behalve echte vakantie, die voelt niet als vakantie aan π (haha gekkigheid, maar ik ben echt moe teruggekomen van vakantie)
[verwijderd] Bloem Hoevaak ik wel niet zeg, oh ik doe de boodschappen wel. En dan zegt hij geen probleem wil ik ook best doen hoor... π En dan doe ik het lekker. π
Ietjuh [verwijderd] Man neemt kind hier mee om boodschappen te doenπ. Heerlijk om dan in alle rust een bakkie te doenπ
[verwijderd] Marshmallow Ik ga dit weekend met vakantie. π Ben benieuwd of ik nadien net als jou ook echt vakantie (weer) nodig heb. π Oh en tandjes komen door dus denk het wΓ©l.
fafa [verwijderd] Ik ben één keer in mn volwassen leven naar bed gestuurd (door een dreumes van 18). Dat was geen aangename ervaring, kan ik je vertellen ππ