Van de bovenkant, ik ben niet 100% tevreden maar dochter gelukkig wel
Haren vlechten etc
Super leuk dan vind ik het jammer dat ik zelf alleen maar jongens heb en (bonus) dochter alweer 13 jaar is en alleen in de zomer met zwemmen alleen een simpele invlecht wilt haha
Wat leuk allemaal.
Iemand tips om het netjes te krijgen?
Mijn dochter heeft heel fijn, dun en glad haar.
Toch zitten er bij vlechten altijd eindeloos Weel bobbels in. Vind het heel leuk om te doen, maar daardoor doe ik t toch vaak niet...
- Bijgewerkt
Oke ik zit nog in de oefenfase he dames. Pas vorige week mn eerste vlecht gemaakt. Edit: Hmmm hij pakt de foto niet
Mijn dochter die overmorgen 2 wordt
[verwijderd]
Verw8 mooi! Wat veel haar heeft ze voor een tweejarige
Super leuk!
Ik heb 2 dames met krullen, de jongste gelukkig niet zo erg als de oudste. Alleen heeft jongste nog niet echt geduld om stil te zitten.
Bij de oudste zet ik om de 4/5 maanden zelf box braids. Zij heeft haast kroes haar. Dit blijft zo 2,5 maand zitten.
Lovely83 Ik wil dan toch weten, hoe dan? Ik doe soms ook boxing braids bij mn dochter. Maar ik heb er altijd enorme moeite mee omdat de uiteinden van de plukken waar ik mee aan het vlechten ben, in de klit raken. En het blijft ook hooguit 1 dag mooi. Daarna komt er allemaal haar uit en gaat pluizen etc.
Lovely83 Ja mijn dochter heeft echt flinke krullen. Haar papa is halfbloed dus ze heeft heel mooi dik, krullend haar. Maar het klit en pluist als een malle. Ik vlecht trouwens niet met nep-haar (wil ik ook niet). Alleen haar eigen haar. En dan heb ik dus dat tijdens het vlechten de uiteinden in de war raken.
Ik moet sowieso voor haar naar de LOC methode gaan kijken. Want het is momenteel echt een drama.