Super leuk ๐Ÿ˜ dan vind ik het jammer dat ik zelf alleen maar jongens heb en (bonus) dochter alweer 13 jaar is en alleen in de zomer met zwemmen alleen een simpele invlecht wilt haha ๐Ÿ˜

Wat leuk allemaal.
Iemand tips om het netjes te krijgen?
Mijn dochter heeft heel fijn, dun en glad haar.
Toch zitten er bij vlechten altijd eindeloos Weel bobbels in. Vind het heel leuk om te doen, maar daardoor doe ik t toch vaak niet...

• Skye hebben hierop gereageerd.

Born2bme oefenen. Deed het al met de oudste toen ze jong was. Maak het haar vaak wel beetje nat, of van Zwitsal haaregel erin. Dan heb ik wat meer grip. En hopen dat ze wat stil blijft zitten.

Rozepanda
    tip is veel oefenen... en zorgen dat je je handen dicht bij het hoofd houdt en als er kleine gladde piekhaartjes zijn doe ik daar altijd wat wax in zodat het blijft plakken en dan heb je ook wat meer grip.

maar ik heb makkelijk praten ben acht jaar kapster geweest๐Ÿ˜ฌ

Oke ik zit nog in de oefenfase he dames. Pas vorige week mn eerste vlecht gemaakt. Edit: Hmmm hij pakt de foto niet

• [verwijderd]

Verw8 mooi! Wat veel haar heeft ze voor een tweejarige ๐Ÿ™‚

Super leuk!
    Ik heb 2 dames met krullen, de jongste gelukkig niet zo erg als de oudste. Alleen heeft jongste nog niet echt geduld om stil te zitten.
    Bij de oudste zet ik om de 4/5 maanden zelf box braids. Zij heeft haast kroes haar. Dit blijft zo 2,5 maand zitten.

Lovely83
      Oh wauw! Prachtig zeg!
      Ik ben zelf geloof ik al wat te โ€œoudโ€ om weg te zijn van de โ€œgekleurde-vlechten-hypeโ€, ben er over het algemeen niet kapot van. Maarrr.. vind het bij je dochter wel erg mooi staan. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Lovely83 waar is dat mee gedaan? Dit zou echt iets voor mijn dochter zijn.

Lovely83 Ik wil dan toch weten, hoe dan? Ik doe soms ook boxing braids bij mn dochter. Maar ik heb er altijd enorme moeite mee omdat de uiteinden van de plukken waar ik mee aan het vlechten ben, in de klit raken. En het blijft ook hooguit 1 dag mooi. Daarna komt er allemaal haar uit en gaat pluizen etc.

iMoeder ik gebruik haar wat je niet hoeft te verdelen en niet in de war raakt! Ideaal dus, zou morgen of nou ja vandaag eens pakje van het haar maken. En daarnaast goed vet gebruiken, hebben je kinderen krullen?

SYRV hier mag het alleen tijdens de zomervakantie een felle kleur ๐Ÿ™ˆ, verder alleen natuurlijke kleuren.
              Het staat haar wel heel goed hoor, maar is verder ook niet echt ons ding๐Ÿ˜‚.

Lovely83 oh echt? Is niet te zien op de foto haha. Dan denk ik dat ze toch maar een kleurtje uit een soort mascara flesje krijgt. Die was je er na 2 of 3 keer weer uit. Ze wil zo graag eens felroze. Maar ze wordt zaterdag pas 7 en heeft lang en dik haar, dus nephaar is geen optie๐Ÿ™ˆ

Lovely83 Ja mijn dochter heeft echt flinke krullen. Haar papa is halfbloed dus ze heeft heel mooi dik, krullend haar. Maar het klit en pluist als een malle. Ik vlecht trouwens niet met nep-haar (wil ik ook niet). Alleen haar eigen haar. En dan heb ik dus dat tijdens het vlechten de uiteinden in de war raken.

Ik moet sowieso voor haar naar de LOC methode gaan kijken. Want het is momenteel echt een drama.