[verwijderd] Foto weg Jeeeej ik mocht vandaag haar haren doen. Nog niet zo strak als ik zou willen maar oefening baart kunst
Marshmallow Louelle81 mooi! Ik moet eigenlijk e een cursus vlechten volgen, dit zou ook al kunnen bij dochter naar hem idee hoe 🤣
Louelle81 Marshmallow Ja ik vlecht al sinds mn 13de ofzo, maar ben kroeshaar gewend. Dit sluik haar vond ik best lastig om te doen, vooral.omdat het nog wat vlassig is. Je kunt het proberen met een YouTube tutorial. https://youtu.be/W0fvln9RtsE
Vulpen Mijn dochter wil dus bijna altijd losse haren, maar nu de crèche dicht is en we niemand meer zien, wil ze ineens elke ochtend naar 'de kapper' en moeten we twee staarten maken (ik) of een vlechtje (mijn vrouw)...
Rietjesbeker Dochter wilde lang genoeg stil blijven zitten (voor de tv) zodat ik nog even wat kon oefenen. De volgende keer moet het wat strakker worden aangetrokken, maar ik vind het idee wel leuk staan.
Puzzelstukje [verwijderd] Thnx! ik heb hierbij wel hulp gehad hoor! Ik ben er doorheen geloodst. de achterkant van dr haar is dus los. Op deze foto niet goed te zien. Maar gedaan voor de schoolfotograaf.
Elise75 Ik maak niet altijd foto's van het vlechten. Maar als ze haar haar los wil, dan maak ik nu deze.
Puzzelstukje Femkes dank je! Het is hier wel expres natuurlijk een beetje uitgetrokken, dat vind ik wel het mooiste bij zo’n hanekamstaart.
Toch6 Over 3u zijn deze vlechten er helemaal af 😭 ze gaat het doneren. Ik had haast, zag pas dat de scheiding niet recht was toen ik klaar was met vlechten 🙈 Ik vind het stoer, dapper en lief van dr, maar dat dit boven-de-schouder-kort wordt... 😭
Puzzelstukje Toch6 Oei, Ja dat is even slikken... Maar... Mijn oudste had dit ook gedaan, en het stond haar zo leuk dat ze altijd nu korte haren heeft🙂 Je weet het niet he😃
June Toch6 wat een mooi gebaar. 😘 Ook met korter haar is ze prachtig omdat ze een prachtig persoon is. Van binnen en buiten. Ik vind de foto met de jongere zus op de achtergrond heel grappig. Dat handje voor haar mond. O nee, haar haar wordt kort.