Marshmallow Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan bij dochter. Haar haar wordt steeds een beetje langer! Zie niet zulke mooie creaties voorbij komen.
Born2bme Soms ben je ineens trots op jezelf π niet perfect maar ik vind best netjes gelukt Edit: hij plaatst de foto niet π
[verwijderd] Mijn dochter borstelt tegenwoordig zelf haar haren. En ze kan sinds kort zelf een staart maken. Nu mag ik haar haren niet meer doen. Ik vrees dat de tijd van leuke vlechtjes en kapsels voorbij is π₯
Puzzelstukje [verwijderd] nee hoor dat is een fase... gaat vaak wel weer over! Hebben ze hier allebei gehad. Als ik na een tijdje weer vroeg: zal ik eens een vlecht maken misschien? Kwamen ze tot de conclusie dat dat ook wel erg leuk is weer.
[verwijderd] Puzzelstukje Oooh gelukkig! Ze heeft heel mooi lang dik haar. Zoveel mogelijkheden maar op dit moment draagt ze het liefste alles los.
[verwijderd] Foto weg Jeeeej ik mocht vandaag haar haren doen. Nog niet zo strak als ik zou willen maar oefening baart kunst
Marshmallow Louelle81 mooi! Ik moet eigenlijk e een cursus vlechten volgen, dit zou ook al kunnen bij dochter naar hem idee hoe π€£
Louelle81 Marshmallow Ja ik vlecht al sinds mn 13de ofzo, maar ben kroeshaar gewend. Dit sluik haar vond ik best lastig om te doen, vooral.omdat het nog wat vlassig is. Je kunt het proberen met een YouTube tutorial. https://youtu.be/W0fvln9RtsE
Vulpen Mijn dochter wil dus bijna altijd losse haren, maar nu de crèche dicht is en we niemand meer zien, wil ze ineens elke ochtend naar 'de kapper' en moeten we twee staarten maken (ik) of een vlechtje (mijn vrouw)...
Rietjesbeker Dochter wilde lang genoeg stil blijven zitten (voor de tv) zodat ik nog even wat kon oefenen. De volgende keer moet het wat strakker worden aangetrokken, maar ik vind het idee wel leuk staan.
Puzzelstukje [verwijderd] Thnx! ik heb hierbij wel hulp gehad hoor! Ik ben er doorheen geloodst. de achterkant van dr haar is dus los. Op deze foto niet goed te zien. Maar gedaan voor de schoolfotograaf.