Puzzelstukje De bovenkant was nog zoals bovenstaande foto in t topic, en ze wilde dit... ik vond t niet zo, maar zij was helemaal blij! Dus ach, soms even schipperen he!
Puzzelstukje [verwijderd] leuk! Ga ik ook proberen bij ze. Ik krijg alleen de vlecht die ingaat in de staart niet strak, tips?
Toch6 Puzzelstukje ik vlecht dan altijd eerst nog een stukje door, elastiek op de goeie plek en dan restant vlecht uithalen en nog even borstel erdoor
[verwijderd] [verwijderd] Dat heb ik ook een keer gedaan, maar dochter heeft de hele tijd lopen mopperen en jammeren, en weigert nog een keer zo te zitten, dus het blijft helaas bij die ene keer. Zag er wel superleuk uit.
Puzzelstukje [verwijderd] dank je. Ze hebben hier erg dik haar. Ik kam met de tangle teezer en moet het haar in drie lagen verdelen om er een beetje doorheen te komen.π€en ze hebben van die verschillende kleurtjes die je mooi ziet bij de vlechten. βΊοΈ
[verwijderd] Puzzelstukje Mijn dochter heeft ook heel dik haar, maar ik weiger echt met een tangle teaser aan de slag te gaan. Dat duurt me veel te lang! Gewoon met een borstel en niet zeuren! π
Puzzelstukje [verwijderd] ooh ja dat gaat m hier niet worden. Want ze hebben ook, vooral de oudste, krullen. Is geen doorkomen aan...
Robije [verwijderd] maar hoezo dan? Ik heb zelf ook en tangle teezer en heb gewoon steil haar, dochters ook. Heb zelf een enorm gevoelige hoofdhuid en fijn haar, Mn jongste ook. Deze borstel is echt t fijnst. Heb er ook 2 van de Etos zelf, die doen het ook goed.