Puzzelstukje Born2bme ik vind t op de foto mooi hoor! Het zit bij mijn meiden niet zo straks als bij een kapper misschien, maar dat hoeft niet hoor.
[verwijderd] Born2bme Bij die onderste foto zie ik wel wat je bedoelt, al vind ik het zeker niet storend of opvallend, maar de vlecht aan de andere kant van haar hoofd vind ik netjes zitten.
[verwijderd] Ik zal ook eens wat posten. Dit is mijn dochter vanochtend aan de ontbijttafel (let niet op de troep đŗ).
Puzzelstukje De bovenkant was nog zoals bovenstaande foto in t topic, en ze wilde dit... ik vond t niet zo, maar zij was helemaal blij! Dus ach, soms even schipperen he!
Puzzelstukje [verwijderd] leuk! Ga ik ook proberen bij ze. Ik krijg alleen de vlecht die ingaat in de staart niet strak, tips?
Toch6 Puzzelstukje ik vlecht dan altijd eerst nog een stukje door, elastiek op de goeie plek en dan restant vlecht uithalen en nog even borstel erdoor
[verwijderd] [verwijderd] Dat heb ik ook een keer gedaan, maar dochter heeft de hele tijd lopen mopperen en jammeren, en weigert nog een keer zo te zitten, dus het blijft helaas bij die ene keer. Zag er wel superleuk uit.